Zeeverkenners

Leeftijd: 11 – 15 jaar
Opkomst: zaterdag van 11 uur tot 16 uur in Catamaran

Het water op!

Bij de zeeverkenners van Scouting Erskine staat heel veel plezier met anderen op de eerste plaats. Ons stafteam gaat er elke week weer voor om samen met de kinderen met een glimlach naar huis te gaan. Scouting doen we immers omdat we het leuk vinden. In het zomerseizoen maken we de grootste lol tijdens het zeilen, maar als er even wat minder wind is doen we natuurlijk andere actviteiten. Daarnaast hebben we door het jaar heen ook veel kampen en evenementen. Het mooiste van de zeeverkenners van Scouting Erskine is dat we weten dat niet iedereen alles weet, dus leren we onze zeeverkenners alles wat ze nodig hebben op het water.

Naast het maken van plezier en het waterkundig maken van de zeeverkenners leren we ze ook verantwoordelijkheid dragen. In het winterseizoen – wanneer zeilen te koud is – gaan we in de loods aan de slag met het onderhoud van de boten, maar niet getreurd want ook in het winterseizoen staat plezier voorop en zetten we ons in om samen een leuke winter te beleven.

Wil je vrijblijvend een dagje komen kijken? Neem dan contact op met onze Schipper.

Of stuur een bericht aan Zeeverkenners