Verhuur

Accommodatie en andere verhuur

De meeste Scoutinggroepen gaan zo vaak mogelijk op kamp. Dit zijn vaak de leukste momenten van het jaar voor de jeugdleden. Omdat wij het als Scoutinggroep op prijs stellen om voor een aantrekkelijke prijs in clubhuizen van andere groepen te kunnen overnachten hebben wij ons terrein en clubhuis voor andere Scouting-, jeugd- of sportgroepen te huur. Ook is het terrein uitermate geschikt voor een borrel of BBQ.

Gebouw en terrein kunnen geheel maar ook gedeeltelijk gehuurd worden, afhankelijk van de groepsgrootte en beschikbare budget.

Onze locatie is niet te huur voor feesten met versterkte muziek, dj etc.

Catamaran

Het clubhuis Catamaran is onze vaste onderkomen. Op zaterdagen vinden hier onze eigen activiteiten plaats tussen 10.00 en 17.00 uur. In overleg zijn er mogelijkheden om vanaf 15.00 op zaterdag al gedeeltelijk gebruik te maken van het gebouw en terrein.

In clubhuis Catamaran mag worden overnacht met maximaal 25 personen en 100 personen mogen op het terrein kamperen. Het gebouw met twee grote zalen en 1 zolder is uitermate geschikt als vast onderkomen bij het kamperen op het in totaal 1,5 hectare grote terrein. In het clubhuis zijn 3 wc’s, 3 douches en 1 grote wasbak aanwezig. Ook zijn er twee keukens die gebruikt kunnen worden met ieder een koel/vries kast, wasbak, 4 gaspitten vaatwasser en magnetron. In de grootste keuken is een oven en verdeeld over de keukens zijn een wasmachine en een droger te vinden. Elke keuken heeft voor minimaal 20 personen kook en eetgerei. In elke zaal zijn meerdere tafels, banken en stoelen beschikbaar.

Tevens kunnen wij tegen gunstige prijzen grote en kleine legertenten neerzetten om in te overnachten.

Scouting Erskine Amsterdam luchtfoto

Het terrein is ideaal gelegen aan de zuidrand van Amsterdam, met bus, tram, metro en trein op loopafstand. Er is ook een groot winkelcentrum met de fiets of auto gemakkelijk te bereiken (90 min gratis parkeren) en een supermarkt op loopafstand (of 2 uur gratis parkeren).
Het terrein heeft een eigen haven welke direct uitmondt op De Nieuwe Meer. In de haven zijn tijdens huur, boxen voor boten beschikbaar. Het Amsterdamse Bos is op loopafstand. Hierdoor is het terrein geschikt voor zowel land- als zeeverkennersgroepen. Een kampvuur behoort tot de mogelijkheden tijdens een kamp.

Bekijk gegevens omtrent lokatie in de Accommodatiegids van Scouting Nederland.

Wie moet ik hebben voor meer info?

Neem voor meer informatie over de mogelijkheden, kosten en nog beschikbare data contact op met de beheerder, Bob van der Laag.

Telefoon 06-53770601 of stuur een bericht aan Verhuur.

Waarvoor kan ik nog meer bij jullie terecht?

Indien beschikbaar zijn de onderstaande materialen te huur tijdens een verblijf op ons terrein:

• Legertenten in diverse maten
  • Pionierpalen en touw
  • Vlotten bouw materialen
  • Kano’s
  • Sleepboot Erskine (inclusief schipper)
  • Electrische sloep (inclusief schipper)
  • Zeilboten, Lelievletten (inclusief schipper)
  • Zeilboten, Optimisten
  • Grote gas BBQ
  • Brandhout voor kampvuur
  • Ponton